Koska olen lomalla, ajattelin suoda itselleni helpon ja rennon illan ja lämmittää nuggetteja ruoanlaiton sijaan :D Ei suinkaan, rakastan laittaa ruokaa ja se on minulle enemmän nautinto kuin pakko. Olen aina halunnut testata soijanugetteja ja nyt oli sille sopiva hetki.
Testissä siis Hälsans Kökin soijanuggetit. Muistuttavat ulkonäöltään muuten ihan normi kananuggetteja, mutta pinnalla on myös seesaminsiemeniä. Maku on oikein hyvä, mutta vaatii ehdottomasti ketsuppia kaverikseen! Suosittelen maistamaan :)
Annan arvosanaksi 4/5
Rentoa ja mukavaa talvilomaa kaikille lomalaisille!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti