Tietoja minusta

Heissan! Täällä kirjoittelee 17-vuotias kokkiopiskelija Raisiosta. Luvassa on reseptejä, reissaamista, vinkkejä, ideoita ja höpinöitä joka lähtöön. Tule mukaan seuraamaan meininkiä alle vadelmapilven :)

maanantai 20. helmikuuta 2017

Lomalla viimeinkin + soijjanuggetit

Vitsi miten hyvä fiilis! Lomaviikko alkoi työssäoppimispaikan hakemisella, joka löytyikin Turusta. Kerron ravintolan nimen hieman myöhemmin. Tänään kävin myös autokoulun ensimmäisillä teoriatunneilla. Tuntuu hullulta ajatella, että voisin kesällä kulkea omalla autolla! Ei tarvitse enää soitella ketään viemään tai hakemaan, eikä odotella lähes aina myöhässä kulkevia busseja pysäkeillä. Voi vaan mennä itse minne haluaa ja milloin haluaa.

Koska olen lomalla, ajattelin suoda itselleni helpon ja rennon illan ja lämmittää nuggetteja ruoanlaiton sijaan :D Ei suinkaan, rakastan laittaa ruokaa ja se on minulle enemmän nautinto kuin pakko. Olen aina halunnut testata soijanugetteja ja nyt oli sille sopiva hetki.

Testissä siis Hälsans Kökin soijanuggetit. Muistuttavat ulkonäöltään muuten ihan normi kananuggetteja, mutta pinnalla on myös seesaminsiemeniä. Maku on oikein hyvä, mutta vaatii ehdottomasti ketsuppia kaverikseen! Suosittelen maistamaan :)

Annan arvosanaksi 4/5

Rentoa ja mukavaa talvilomaa kaikille lomalaisille!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti